بهترین جراح بینی تهران

بهترین جراح بینی تهران

در این پست قصد داریم به معرفی بهترین جراح بینی تهران بپردازیم.
با اهمیت ترین مرحله در اطمینان از نتایج موفقیت‌ آمیز عمل بینی انتخاب بهترین جراح بینی می باشد. با توجه به اینکه جراحی بینی یکی از چالش برانگیزترین انواع جراحی‌ها می باشد، استفاده از خدمات یک جراح متخصص و باتجربه در این زمینه بسیار با اهمیت خواهد بود.

بهترین جراح بینی درهمان ابتدا باید در جلسه مشاوره همه نیازها و خواسته های بیمار را از بیمار پرسیده و بعد بر اساس نوع بینی که افراد تکنیک جراحی و تا چه اندازه می توان بینی را کوچک کرد و یا مشکلات بینی را رفع کرد، بیمار را مطلع کند.جراح بینی علاوه بر داشتن تخصص و تبحر در جراحی بینی باید با علم زیبا شناسی و استانداردهای زیبایی آشنا باشد تا بتواند بهترین جراحی بینی را ارئه دهد.

بهترین جراح بینی معمولا باید روابط عمومی قوی داشته باشد و به این ترتیب به خوبی و با صبر و حوصله فراوان به صحبت‌ها و نگرانی‌های بیمار توجه داشته باشد. با وجود اینکه  ممکن است بسیاری از جراحان این شرایط را دارا باشند، تعداد زیادی از جراحان نیز در این رابطه ضعیف هستند. به همین دلیل لازم است دقت مناسب در هنگام انتخاب پزشک برای جراحی بینی لازم است.

عوامل موثر بر جراحی بینی

علم تخصص و تبحر جراح بینی
هنر زیبا شناسی
تجربه جراح بینی

مهم ترین سوالی که قبل از عمل مطرح می شود این است که بهترین جراح بینی کیست؟
دکتر شاهین روشن میلانی در سال 1381 با اخذ دانشنامه یا بورد تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شدند.با توجه به گستردگی دامنه کاری رشته تخصصی گوش و حلق و بینی ایشان به منظور تمرکز و در نتیجه ارتقاء کیفی کار, شاخه رینولوژی و پلاستیک صورت را برگزیدند.دکتر میلانی سابقه کار در بیمارستانها و کلینیکهای دولتی و خصوصی متعدد تهران را داشته و دارای سابقه ارایه مقالات و سخنرانی دربرنامه هایی آموزش مدون می باشند.

ایشان موفق به گذراندن کورس پلاستیک صورت از کشور انگلستان شده و با نظر به سابقه کاری و انجام چندین هزارعمل رینوپلاستی توسط ایشان تا به امروز و با توجه به پیگیری نتایج تک تک بیماران توسط تیم درمانی و بررسی پس خوراند آنها ایشان قطعا یکی از جراحان مطمئن در این حیطه به شمار می آیند.

با توجه به اینکه مقبولیت و موفق بودن اعمال جراحی پلاستیک به زمینه کار , دقت و تجربه و علم جراح و میزان انتظار فرد وابسته است ایشان سعی براین دارند که با تلفیق و توجه به سه فاکتور فوق زیباترین و سالم ترین نتیجه ممکن را ارایه دهند.به همین دلیل می توان ایشان را جزء بهترین جراحان بینی دانست.

منبع : سایت دکتر میلانی

جراحی های زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.