عمل بینی فانتزی

عمل بینی فانتزی

در مطالب قبلی درباره عمل بینی گوشتی و بهترین جراح بینی صحبت کردیم در ادامه می خواهیم به نوعی عمل دیگر یعنی عمل بینی فانتزی بپردازیم.

گسترش رسان ه­های جمعی سبب ایجاد استانداردهایی برای زیبایی شده است، که این استانداردها با تجزیه و تحلیل چهره های زیبا و همچنین بینی ­های زیبا به عنوان یک شکل خاص از زیبایی فراگیر و متداول شده ­اند.

یکی از این حالت­های زیبایی بینی که به آن بینی فانتزی می­گویند با استفاده از عمل جراحی بینی قابل دستیابی است اما باید توجه داشت که مانند سایر عمل­های جراحی زیبایی، توجه به نکاتی برای رسیدن به هدف­هایی که بیماران دارند الزامی است و می­تواند بسیار در این راستا کمک کننده باشد.

امروزه عمل فانتزی بینی که از عمل­ های جراحی زیبایی می­باشد بسیار در میان زنان و مردان محبوب شده است.

این عمل برای کسانی که بینی بزرگ و همچون صورت بزرگی دارند توصیه نمی­شود به این علت که پس از جراحی، بیماران بینی کوچکی خواهند داشت که برای بینی­های بزرگ و گوشتی این عمل امکان پذیر نخواهد بود.

این جراحی سبب خواهد شد که بینی بسیار کوچک و سربالا شود. از آن­جایی که داشتن هماهنگی و تناسب از عوامل مؤثر در زیبایی صورت می­باشد، پس با توجه به این نکته است که توصیه می­شود افرادی که صورت­های بزرگی دارند از انجام جراحی زیبایی بینی اجتناب کنند.

همچنین باید توجه داشت که این عمل نمی­تواند تأثیر مناسبی بر روی بسیاری از بینی­ ها از جمله بینی­ های گوشتی و بزرگ با پوست ضخیم داشته باشد و سبب از کار افتادگی و همچنین غیرطبیعی شدن شکل بینی خواهد شد.

در واقع می­توان گفت افرادی که بینی­ های استخوانی با پوست نازک و غضروف محکم داشته باشند، کاندیداهای خوبی برای این عمل محسوب می­شوند.

مراقبت­های پس از جراحی زیبایی بینی فانتزی هم مثل جراحی بینی عادی بوده و تفاوتی ندارد.

عمل بینی فانتزی استخوانی

افرادی که دارای بینی استخوانی هستند بهترین کاندیدا برای عمل بینی فانتزی محسوب می شوند. در این حالت بهترین جراح بینی باید سعی کند اندازه بینی را تا حدی کوچک کند که فرد از لحاظ تنفسی دچار مشکل نشود و از طرفی دیگر هم بینی اش با سایر اعضای صورت تناسب داشته باشد.

عمل بینی عروسکی فانتزی

جراحی بینی فانتزی که نام دیگر آن عمل بینی عروسکی است در ایران به خصوص میان خانم ها طرفداران بسیاری دارد اما باید بدانید مدل عروسکی به همه صورت ها نمی آید و بهتر است در بینی های گوشتی انجام نشود. همچنین قبل از اینکه تصمیم بگیرید تا این مدل عمل را انجام دهید بهتر است در یک جلسه مشاوره با جراح بینی خود صحبت کنید و تمام ابعاد زیبایی شناسی را نیز در نظر بگیرید.

مدل بینی فانتزی طبیعی

جراحی بینی طبیعی با فانتزی تفاوت دارد که بیشتر از لحاظ مقدار زاویه نوک بینی با لب بالا می باشد که در بینی های فانتزی بیشتر است. این زاویه در بینی های طبیعی حدود 95 درجه و در بینی فانتزی 105 درجه است.

نتیجه گیری

در آخر می­توان این نکته را تذکر داد که بیماران به هیچ وجه سعی نکنند، جراح بینی را برای رسیدن به بینی بسیار کوچک تحت فشار قرار دهند چرا ممکن است پس از انجام عمل علاوه­ بر به هم خوردن تناسب صورت، مشکلات تنفسی نیز برای بیمار ایجاد گردد. برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید یا به پیج اینستاگرام مراجعه نمایید.

 بهترین جراح بینی دکتر میلانی

 

دسته‌بندی نشده

تصاویر بینی نیمه فانتزیدکتر شاهین میلانیعکس بینی عمل شده زیباعکس بینی فانتزی عروسکیعمل بینی عروسکی فانتزیعمل بینی فانتزیعمل بینی فانتزی استخوانیفرق بین بینی عروسکی با فانتزیمدل بینی فانتزی سربالامدل بینی فانتزی طبیعی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.