عمل بینی گوشتی

عمل بینی گوشتی

در این مقاله می خواهیم در مورد عمل بینی گوشتی صحبت کنیم پس در ادامه با ما همراه باشید.
دماغ همه افراد  متشکل از یک ساختمانی با گوشت،غضروف و پوست می باشد. تمام افراد دارای دماغ های متفاوت با شکل ها و پوست های مختلفی هستند و این موضوع در نتیجه عمل دماغ آنها بسیار تاثیر گذار می باشد. در این نوع از جراحی  به منظور زیبایی و یا از بین بردن مشکلات تنفسی، عمل دماغ های غضروفی وو استخوانی  به آسانی انجام می گیرد. اما عمل بینی گوشتی یکی از نگرانی های بسیاری از کسانی است که دارای بینی گوشتی می باشند. از این رو باید بدانید درر صورتی که جراح شما دارای تجربه و مهارت کافی در عمل دماغ باشد، نتیجه عمل بسیار خوب و با رضایت شما همراه خواهد بود.

عمل بینی گوشتی چگونه انجام می شود؟

در عمل بینی گوشتی در واقع بافت از یک ناحیه به نواحی دیگر اضافه می شود. بافت های اضافه شده معمولا غضروف (بینی) است. در صورتی که غضروف سپتوم بینی در موارد خاص مانند تصادفات وجود نداشته باشد از غضروف گوش بدون آسیب رساندن به آن استفاده می شود که جراحی پیوند نامیده می شود.

تکنیک های جراحی زیبایی بینی گوشتی

برای اینکه بینی های گوشتی با رینوپلاستی زیباتر شوند و از ویژگی های ظاهری بهتری برخوردار باشند، به نظر می رسد بهتر است از برخی روش های جراحی استفاده شود که عبارتند از:

استفاده از غضروف

 از آنجا که پوست ضخیم در نوک بینی و پل بینی وجود دارد ممکن است استفاده از پیوند غضروف موثر باشد.

در پوشش بافت نرم چربی را کاهش دهید. 

برداشتن مواد تشکیل دهنده چربی به طور دقیق و ماهرانه از بافت همبند، به ویژه در نوک بینی، می تواند به بهتر شدن نمای بینی کمک کند.

تشخیص دماغ گوشتی

در عمل دماغ تشخیص نوع بینی از نظر ساختاری بسیار نقش مهمی در نتیجه عمل خواهد داشت و به علاوه با اهمیت ترین نکته در عمل دماغ، پوست می باشد.در شرایطی که پوست دماغ دارای ضخامت زیادی باشد، آن بینی گوشتی است. نوک بینی های گوشتی پهن است و پوست این نوع از بینی ها بسیار چرب می باشد.. مشخصات دماغ گوشتی  به شرح زیر می باشد:

نوک دماغ گوشتی دارای غده های چربی زیادی است.
دارای پوستی با ضخامت زیاد و کلفت است.
ساختار دماغ گوشتی ضعیف است.
نوک دماغ گوشتی بزرگ می باشد.

آیا عمل دماغ گوشتی قابل برگشت است؟

افرادی که دارای دماغ های گوشتی هستند، نگرانی زیادی در رابطه با برگشت حالت اولیه دماغ بعد از عمل دماغ دارند. بهتر است بدانید در شرایطی که 6 ماه بعد از عمل دماغ بگذرد و نتیجه آن چیزی که می خواهید باشد، دیگر هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد. در عمل دماغ گوشتی، به علت ضخامت زیاد پوست این نوع از دماغ ها،، زمان زیادی به منظور دستیابی به نتیجه نهایی نیاز دارد. از این رو باید 6 ماه تا 1 سال از عمل دماغ بگذرد که بتوان نتیجه را ارزیابی کرد.

برای انجام عمل دماغ های گوشتی، معمولا از روش باز نیز استفاده می شود. با به کار بردن این روش می توان به نوک دماغ به راحتی دید و دسترسی  داشت و از این رو نتیجه نهایی مناسبی خواهید داشت. کسانی که دارای دماغ های گوشتی هستند، باید توقع واقع بینانه ای در رابطه با نتیجه عمل دماغ خود داشته باشند.

هزینه عمل بینی گوشتی

هزینه عمل بینی به فاکتورهای متعددی بستگی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

مهارت جراح: ماهرترین و بهترین جراحان جراحی زیبایی بینی تقاضای زیادی دارند.

نوع جراحی بینی: روش های پیچیده زمان بیشتری را می برد بنابراین هزینه آنها بیشتر است.

موقعیت جغرافیایی: عمل جراحی زیبایی بینی با توجه به موقعیت جغرافیایی متفاوت است.

نتیجه گیری

جراحی زیبایی بینی برای همه انواع پوست دشوار است. اما، عمل بینی گوشتی به دلیل دارا بودن پوست ضخیم به تخصص و تجربه بالایی احتیاج دارد. جراح باید از اندازه مورد انتظار برای افزایش کیفیت نتایج، درک خوبی داشته باشد بنابراین لازم است به بهترین جراح بینی مراجعه کنید.

منبع : سایت دکتر میلانی

جراحی های زیبایی

انیمیشن عمل بینی گوشتیتجربه عمل بینی گوشتیدکتر شاهین میلانیعمل بینی گوشتیعمل بینی گوشتی با لیزرعمل بینی گوشتی بدون جراحیعمل بینی گوشتی فانتزیفیلم عمل بینی گوشتیفیلم عمل بینی گوشتی بزرگهزینه عمل بینی گوشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.