هدف از عمل بینی

به دلیل افزایش درخواست های عمل بینی، بیشتر پزشکان و افرادی که در این رابطه فعالیت دارند سعی کرده اند  در این عرصه به پیشرفت بیشتر دست یابند. عمل بینی امروزه به عنوان یکی از جراحی های زیبایی رایج در بین مردم می باشد. طی انجام این عمل در ساختار بینی و شکل ظاهری آن تغییراتی ایجاد می شود که این تغییرات می تواند هم در زیبایی فرد بسیار تاثیر گذار باشد و همچنین در نوع عملکرد تنفسی بینی موثر واقع شود. عمل بینی را باید حتما یک جراح متخصص در این زمینه نیز انجام دهد. به  منظور زیبایی بیشتر نباید بینی را بیش از اندازه کوچک کرد و تمام ساختار بینی را از بین برد و باید با همه عضو های صورت هماهنگی داشته باشد.

عمل بینی می تواند همراه با عمل های جراحی زیبایی دیگری نیز انجام شود. از جمله این جراحی عبارتست از؛ پروتز لب و گونه، عمل زیبایی چانه، جراحی زیبایی گوش برخی دیگر از این قبیل. انحراف بینی و دیگر مشکلات تنفسی  با استفاده از عمل بینی نیز قابل درمان می باشد. جراح متخصص عمل بینی باید به اندازه ای در کار خود مهارت و تجربه کافی داشته باشد که فرد بعد از عمل دچار مشکلاتی از نفس کشیدن نشود. عمل بینی برای افرادی که در داخل بینی آنها ورم دارد،به نسبت بسیار دشوارتر خواهد بود.

مراقبت های بعد از عمل بینی

بعد از عمل بینی نباید زیاد حرف بزنید.
بعد از عمل از عینک یخی که در بیمارستان به بیمار داده می شود به منظور جلوگیری از کبودی باید استفاده شود.
خندیدن زیاد بعد از عمل بینی ممنوع می باشد.
به مدت 1 ماه به منظور کاهش ورم بینی، در هنگام خواب  سر باید از بدن بالاتر قرار بگیرد.
سیگار کشیدن به مدت 3 ماه قبل از عمل اکیدا ممنوع می باشد.
با دهان باز عطسه کنید.
از خوردن غذاهای جویدنی و سفت اجتناب نمایید.
عمل بینی امروزه با به کار بردن شیوه های تقویت ساختمان بینی انجام می شود. این موضوع باعث خواهد شد که در طی گذر زمان شکل بینی و ساختمان آن هیچ تغییری نکند. این موضوع برای افرادی که دارای بینی گوشتی می باشد بسیار با اهمیت می باشد. به منظور زیباتر شدن نوک بینی، غضروف آن تقویت خواهد شد. دستکاری در سوراخ های بینی می تواند در ایجاد مشکلات تنفسی تاثیر داشته باشد.

منبع : سایت دکتر میلانی

جراحی های زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.