بهترین جراح بینی

بهترین جراح بینی

در این مطلب قصد داریم به معرفی بهترین جراح بینی بپردازیم.

بینی در مرکز صورت قرار گرفته است و برقراری تناسب آن با دیگر اجزای صورت  اهمیت بسیار زیادی دارد. افرادی که به دلیل زیباتر شدن ظاهر صورتشان و یا رفع مشکلات تنفسی می خواهند جراحی بینی  انجام دهند. باید در انتخاب جراح بینی مناسب دقت کنند. جراح بینی در نتیجه جراحی نقش بسیار مهمی خواهد داشت. بهترین جراح بینی بینی باید به تمامی اصول و تکنیک های صحیح جراحی مسلط باشد و سعی کند بهترین روش را به منظور رفع نواقص بینی بیمار خود استفاده کند.

بهترین جراح بینی تهران

نکات قابل توجه متخصص جراحی زیبایی بینی

  • متخصص جراحی زیبایی  بینی قبل از انجام عمل وظیفه دارد همه مسائل مربوطه را بررسی کرده و نتیجه حدودی عمل و عوارض احتمالی ناشی از جراحی را برای بیمار به خوبی توضیح دهد تا بیمار با دیدی بهتر و آگاهی بیشتر نسبت به جراحی بینی اقدام کند.
  • جراح بینی در انتخاب تیم خود مخصوصا متخصص بیهوشی باید دقت و وسواس بالایی به خرج دهد.
  • مهمترین وظیفه جراح، حفظ سلامت بیماراست.
  • جراح بینی خوب باید از تکنیک صحیح و اصولی استفاده کند و سعی کند تا صدمه ای  به بافت سالم بینی وارد نکند.
  • بهترین جراح بینی خوب با روش های جراحی بینی به خوبی آشنا می باشد و سعی دارد تا بهترین روش را برای اصلاح و رفع نواقص بینی بیمار انتخاب کرده و سعی می کند تا نتیجه جراحی بینی طبیعی باشد.
  • جراح بینی مناسب، هیچ گاه فرد را به انجام جراحی زیبایی بینی تشویق نخواهد کرد.
  • جراح خوب اگر احساس کند که با استفاده از جراحی بینی نمی تواند تغییرات زیادی را در بینی فرد به وجود آورد از انجام آن امتناع خواهد کرد.

بهترین جراح بینی استخوانی

در عمل بینی استخوانی لازم است جراح اقدام به برطرف کردن قوز روی پل بینی کند، گاهی هم نیاز است قسمت هایی از بینی را تقویت کند تا هم اثر جراحی دائمی شود و هم نتیجه مقبولی به دست آید. همچنین تراش دادن استخوان ها و غضروف باید با ظرافت بالابب انجام شود تا نتیجه مطلوبی به دست آید. به همین دلیل توصیه می شود به بهترین جراح بینی مراجعه کنید.

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران

جراحی بینی به صورت طبیعی همواره طرفداران بسیاری در میان متقاضیان رینو پلاستی دارد. در این نوع عمل هدف تغییر ظاهر بینی متناسب با سایر اعضای صورت است، همچنین سطح روی بینی باید صاف باشد و فاصله مناسبی بین نوک بینی تا لب بالا ایجاد شود. علاوه بر آن در صورتی که بیمار مشکل تنفسی دارد باید در عمل بینی برطرف شود.

 مدارک لازم برای یک متخصص جراحی زیبایی

  1. پروانه پزشکی معتبر
  2. سابقه عدم تخلف
  3. تائیدیه اینترنتی
  4. تحصیلات دانشگاهی در زمینه جراحی زیبایی بینی و یا گوش و حلق و بینی
  5. گواهی نامه جراحی پلاستیک
  6. عضو انجمن های حرفه ای

با دکتر شاهین میلانی آشنا شوید

دکترشاهین میلانی بهترین جراح بینی و پلاستیک  می باشد که در همه جنبه های جراحی زیبایی صورت تجربه های چشمگیری دارد. دکتر میلانی در سال 1381 با اخذ دانشنامه یا بورد تخصصی جراحی گوش و حلق و بینی از دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی تهران فارغ التحصیل شدند.با توجه به گستردگی دامنه کاری رشته تخصصی گوش و حلق و بینی ایشان جهت تمرکز و در نتیجه ارتقاء کیفی کار, شاخه رینولوژی و پلاستیک صورت را برگزیدند.دکتر میلانی سابقه کار در بیمارستانها و کلینیکهای دولتی و خصوصی متعدد تهران را داشته و دارای سابقه ارایه مقالات و سخنرانی دربرنامه های آموزش مدون می باشند.ایشان موفق به گذراندن کورس پلاستیک صورت از کشور انگلستان شده و با نظر به سابقه کاری و انجام چندین هزار عمل جراحی زیبایی بینی توسط ایشان تا به امروز و با توجه به پیگیری نتایج تک تک بیماران توسط تیم درمانی و بررسی پس خوراند آنها ایشان قطعا یکی از جراحان مطمئن در این حیطه به شمار می آیند.دکتر میلانی تخصص و تجربه زیادی در همه جنبه های رینوپلاستی و جراحی سینوس دارند .

با توجه به اینکه مقبولیت و موفق بودن اعمال جراحی پلاستیک به زمینه کار , دقت و تجربه و علم جراح و میزان انتظار فرد بستگی دارد.ایشان سعی براین دارند که با تلفیق و توجه به سه فاکتور فوق زیباترین و سالم ترین نتیجه ممکن را به شما ارایه دهند.ایشان با توجه به عملکرد فوق العاده و اصولی خود جز یکی از بهترین متخصص های جراحی زیبایی شناخته شده است.

منبع : سایت دکتر میلانی

نمونه کارهای دکتر شاهین میلانی:

 

جراحی های زیبایی

بهترین جراح بینی استخوانیبهترین جراح بینی استخوانی در کرمانشاهبهترین جراح بینی در پاسدارانبهترین جراح بینی در تبریزبهترین جراح بینی طبیعیبهترین جراح بینی طبیعی در تهرانبهترین جراح بینی گوشتی در بندرعباسبهترین جراح بینی نی نی سایتبهترین جراح ترمیم بینی در تهراندکتر شاهین میلانی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.