جراحی زیبایی لب

یکی از جراحی هایی که بعد از جراحی زیبایی بینی خیلی طرفدار دارد جراحی لب می باشد طی سال های اخیر، توجه خیلی بیشتری به فرم و زیبایی لب شده است. لب یکی از مهم ترین اجزای صورت است که در جذابیت صورت افراد نقش بسیار زیادی ایفا می کند. اگر از حالت و اندازه لب های خود راضی نیستید می توانید با انجام روش های مختلف جراحی و غیرجراحی به ظاهر ایده آلتان دست پیدا کنید. در واقع داشتن لب هایی زیبا و برجسته آرزوی محالی نیست. چرا که امروزه با پیشرفت علم در حوزه زیبایی و گسترش آن، اشخاصی که دارای لب های نازکی هستد می توانند از روش های مختلفی همچون پروتز لب، لیفت لب و روش های جراحی بمنظور حجیم کردن لب ها استفاده کرده و زیبایی لب هایشان را تامین نمایند.

چگونگی انجام جراحی لب

عمل جراحی لب در مراکز معتبر پزشکی و توسط افراد متخصص و به صورت سرپایی انجام می پذیرد. مدت زمان انجام این عمل حدود 30 دقیقه الی 2 ساعت بطول می انجامد. این جراحی تحت بی حسی عمومی صورت گرفته و با توجه به انتخاب شما مبنی بر تزریق چربی، تزریق در لب‌ ها اعمال می گردد. محل برش با بخیه های موقت بسته شده و پس از مشاهده نتیجه و احساس رضایت بیمار برش های ایجاد شده بطور کامل بخیه زده می شوند. پس از اتمام عمل پس از مدت کوتاهی بیمار مرخص شده و به منزل باز می گردد.

عوارض جراحی لب

درمیان تمام عمل‌های جراحی، خطرات و عوارض مشترکی وجود دارد. ممکن است خونریزی یا سفتی ایمپلنت را تجربه کنید که ممکن است نیاز به حذف آن باشد. شما همچنین در معرض خطر عفونت و حتی آسیب به اعصاب هستید. بسیار مهم است که قبل از عمل جراحی هرگونه نگرانی را با پزشک خود در میان بگذارید و پزشک خود را از هر بیماری و مشکل پزشکی دیگری که دارید آگاه کنید زیرا ممکن است عوارض بیشتری را ایجاد کند.

جراحی های زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.