همه چیز راجب عمل جراحی زیبایی لب توسط دکتر میلانی


عمل جراحی زیبایی لب!!

تنوع در شکل، سایز و حجم لب ها تنوع بسیار بیشتری نسبت به سایر قسمت های صورت دارد. با وجودی که چشم ها در زیبایی صورت نقش بسیار مهمی دارند اما نمیتوان از اهمیت بالای لب ها در جذابیت صورت چشم پوشی کرد. لب ها اعضای اصلی در زیبایی صورت هستند که در صورت تخریب و یا تغییر آن در جذابیت و زیبایی فرد تاثیر منفی میگذارد.

در 2 دهه اخیر، روش هایی همچون تزریق ژل لب بسیار رایج شد و طرفداران زیادی را به خود جلب کرد. بسیاری از افراد با اقدام تزریق ژل تا حدودی نتیجه مد نظر خود را بدست می آورند و نیاز به اقدام دیگری ندارند با این وجود در برخی از مواقع بعضی افرادی خواسته های نظیر تمایل به داشتن نتیجه دائمی، پرهیز از عوارض ژل، تغییر مدل لب علاوه برجسته سازی، کم شدن فاصله بینی از لب و… که با تزریق ژل برآورده نمی شود و به همین دلیل روش های جراحی زیبایی لب بمنظور تغییر شکل لب مورد توجه قرار گرفتند.

با جراحی لب میتوان بزرگ کردن لب، حجیم کردن لب، تغییر فرم لب و جوانسازی لب را به صورت از پیش تعیین شده و بر اساس سلیقه خود شخص انجام داد. به طور کلی با جراحی لب، محدودیت هایی که برای تزریق ژل لب وجود دارد، برطرف خواهد شد.

ویژگی های جراحی لب:

با بهره‌گیری از بعضی روش‌های جراحی می‌توان حالات لب از قبیل ناهمواری لب‌ها، شکل دهان و حالت نمایان شدن لثه‌ها هنگام خندیدن را اصلاح نمود. اگر که وضعیت جسمی‌تان مساعد است، نسبت به انجام عمل خوش‌بین هستید و انتظارهایی واقع بینانه دارید، کاندید مناسبی برای این جراحی به شمار می‌روید.

این روش جراحی زیبایی، تنها روش تغییر فرم کلی لب محسوب میشود که نتایج و آثار بسیار شگفت انگیزی را به همراه خواهدداشت، به بیانی می‌توان اظهار داشت، برخی از نتایجی که در این روش به دست می‌آید به هیچ عنوان با هیچ کدام از روش‌های دیگر نظیر: تزریق ژل و چربی به لب‌ها، پروتزگذاری در لب‌ها و … قابل قیاس و بدست آوردنی نیست.

برجسته کردن لب‌های باریک یا پرتر کردن لب‌ها از دیگر ویژگی های این جراحی زیبایی است. اگر لب بالایی یا هر دو لب شما هنگام لبخند زدن ناپدید می‌شود، حجیم کردن لب می‌تواند زیبایی چهره شما را چندین برابر کند. همچنین اگر لبی بسیار بزرگ باشد و با دیگر اجزا صورت تناسب نداشته باشد، با جراحی پلاستیک می‌توان لب‌ها را کوچک‌تر نمود.

در این روش جراحی می‌توان کل لب یا بخشی از لب را جراحی کرد. به همین خاطر است که این روش جراحی برای بعضی از افراد که به طور کلی از شکل و فرم لب‌های خود راضی هستند و فقط به بخشی از لب‌های خود  علاقه ای ندارند بسیار مناسب است.

 

 مراقبت های بعد از جراحی لب

  • پوست پوست شدن لب، خارش لب و خشک شدن آن طبیعی است و نشانه ای از بهبودی لب می باشد.
  • فعالیت های آرومی چون پیاده روی و کارهای روزانه خود را انجام دهید ولی از فعالیت های شدید پرهیز کنید.
  • تا 6 الی 8 ساعت هیچ گونه تماسی با لب ها نداشته باشید.
  • از کمپرس یخ برای درمان ناراحتی های مرتبط با لب ها استفاده کنید زیرا یخ باعث بی حسی موضعی می شود .
  • از خاراندن و ماساژ دادن لب پرهیز کنید زیرا باعث زخم شدن و آسیب دیدن لب می شود.
  • پس از گذشت دو روز از صابون و آب ولرم برای شست و شو لب استفاده کنید. قبل از مسوال زدن بهتر است لب نرم شود، برای این امر می توانید از گوش پاک کن اغشته به وازلین استفاده کنید.
  • برای خوردن مایعات در روزهای اولیه از نی استفاده کنید .
  • از خورد غذاهایی داغ  و تند یا هر غذای دیگری که لب ها را اذیت می کند، خودداری کنید.

جراحی لب

نکات مهم:

نکته1: این جراحی زیبایی نیازمند تیم پزشکی با تجربه و متخصص می باشد که این اقدام توسط دکتر میلانی، متخصص جراحی پلاستیک و زیبایی قابل انجام است. شما میتوانید در طول جلسه مشاوره اولیه با وی در مورد نتایج دلخواه خود صحبت کنید. دکتر میلانی نیز در این جلسه وضعیت لب را بررسی می‌کند.

نکته2: افرادی که عادت به کندن پوست لب‌های خود دارند این عمل جراحی به آنها توصیه نمی‌شود. دوران نقاهت و یا ورم غیر عادی بین 1 الی 2 هفته است. اما نتیجه اصلی جراحی لب 3ماه پس از جراحی مشخص می شود. بعد از این عمل جراحی، تا زمان بهبودی کامل، هرگز نباید از لوازم آرایشی روی لب استفاده کرد.

جراحی لب

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.