عمل بینی موفق

عمل بینی

در این مطلب میخواهیم در مورد عمل بینی موفق صحبت کنیم.

افرادی که می خواهند عمل بینی موفق انجام دهند معمولا از فرم بینی خود پس از عمل نگران می باشند و همواره در تلاش اند با مقایسه جراحان مختلف عمل بینی موفقی داشته باشند. برای اینکه فرد عمل بینی موفقی داشه باشد باید به اندازه کافی بررسی کند تا بتواند جراح مناسبی را پیدا کند و در مرحله دوم باید سعی کند در این جراحی  واقع بین باشد و انتظارات منطقی را از جراحی زیبایی بینی حود داشته باشد. در این مقاله با چگونگی یک عمل بینی موفق آشنا می شویم.

راهکار های عمل بینی موفق

  1. یک جراح با تخصص عمل بینی انتخاب کنید

در حیطه جراحی پلاستیک صورت، عمل بینی موفق جزو پیچیده‌ترین و دقیق‌ترین عمل‌ها محسوب می‌شود. بنابراین توصیه می‌گردد برای جراحی زیبایی بینی، جراحی را انتخاب کنید که متخصص عمل زیبایی بینی باشد و دارای یک پیش‌زمینه مناسب و تجربه بالا در این زمینه باشد. پزشک شما باید تخصص و تجربه لازم را در مورد آناتومی و عملکرد بینی داشته باشد. در عمل جراحی بینی نه تنها خوش فرم کردن بینی مهم است، بلکه باید توجه کنید که پس از انجام عمل، از لحاظ تنفسی دچار مشکل نشوید و براحتی بتوانید نفس بکشید.

دکتر میلانی همواره در تلاش است در عمل بینی بیماران بهترین و سالم ترین نتیجه را ارائه دهند تا بیماران با وجود عمل بینی موفق رضایت کافی داشته

داشته باشد.

  1. چک کردن تصاویر قبل و بعد از عمل، و بررسی تصاویر در سایت‌ها

با چک کردن عکس‌های بینی در قبل و بعد از عمل مربوط به هر متخصص، قادر خواهید بود تا حدودی مهارت و توانایی پزشک را مورد بررسی قرار دهید و عمل بینی موفقی داشته باشید. بعلاوه، اکثر جراحان در هنگام ویزیت آلبومی از تصاویر بیماران پیشین را در اختیار شما قرار می‌دهند تا با نحوه‌ی کار آنها آشنا شوید و با دیدن تصاویر قادر خواهید بود تصمیم بهتری را با مشورت پزشک خود اتخاذ کنید. این تصاویر را معمولا می‌توانید در وب‌سایت پزشک جستجو کنید. بازخوردهای مراجعین هم معمولا در این سایت‌ها بیان شده است و با بررسی نظر مراجعین در وب سایت‌ها اطلاعات مناسبی به دست خواهید آورد. فراموش نکنید که این مرحله را به دقت و با بررسی‌های بسیار انجام دهید. خصوصا اگر در این مورد با یک مشاور متخصص و یا یک جراح زیبایی مشورت کنید قطعا نتیجه بهتری خواهید گرفت.

تصاویر زیر نمونه کاری از جراحی زیبایی بینی می باشد که توسط دکتر میلانی انجام شده است برای مشاهده سایر نمونه کار ها با گالری تصویر جراحی بینی مراجعه کنید.

  1. با مراجعینی که قبل از شما، تحت نظر جراحتان عمل شده‌اند، صحبت کنید

یکی راهکار های عمل بینی موفق صحبت و نظرخواهی با افرادی که قبل از شما با پزشکتان عمل بینی انجام داده‌اند اطلاعات زیادی را راجع‌به جراحی بینی در اختیار شما قرار می‌دهد. بهتر است در مورد شرایط قبل از عمل و خدمات پس از آن هم پرس‌و‌جو کنید و نظر مراجعین پیش از خودتان را در این مورد جویا شوید.

  1. با کارکنان و دستیاران دفتر پزشکتان صحبت کنید

افرادی که در دفتر پزشک مشغول به کار هستند می‌توانند اطلاعات مناسبی را در مورد روند عمل بینی  و شرایط آن در اختیار شما قرار دهند. دقت کنید که آنها باید با خوش‌رویی و رفتار دوستانه به سوالات شما پاسخ دهند.

  1. فریب جلسات مشاوره‌ای رایگان و شعارهای تبلیغاتی را نخورید

مثل دیگر تجربیاتی که در زندگی داشتید، در این حیطه هم خدمات رایگان به معنی شرایط ایده‌آل نیست. اکثر جلسات مشاوره‌ای رایگان توسط جراحان کم‌تجربه یا افرادی غیر واجد صلاحیت لازم ارائه می‌شود و معمولا هدفشان تشویق افراد به انجام عمل توسط آن‌ها می‌باشد. آیا بهتر نیست با پزشکی مشورت کنید که برای زمان و تجربه‌اش ارزش قائل هستید و در نتیجه برای وقت خود هم ارزش قائل شوید؟

  1. با جراح خود راحت باشید و تعامل مناسب داشته باشید

چه بخواهید یا نخواهید در طی روند عمل بینی باید چندین بار به پزشک خود مراجعه کنید و ویزیت بشوید. باید با جراح خود راحت باشید و یک تعامل خوب و موثر با وی داشته باشید تا بتوانید خواسته‌ها و انتظارات خود را از انجام عمل بیان کنید.

  1. اهداف و انتظارات واقع‌بینانه داشته باشید

در حالی که اکثر جراحان عمل زیبایی بینی معمولا ایده‌‌آل گرا هستند و همیشه به دنبال کسب بهترین نتیجه از انجام عمل می‌باشند اما به هر حال دستیابی به بهترین نتیجه در عمل زیبایی بینی اغلب دشوار است ودر بعضی موارد با توجه به متغییرهای فراوان و برخی عوامل پیش‌بینی نشده ممکن است نتیجه ایده‌آل به دست نیاید. به هر حال بهتر است که عمل بینی موفق امیدوار بود. اگر کمال‌گرا هستید و تنها کسب بهترین نتیجه مدنظرتان شما را راضی می‌کند بهتر است کمی در عقایدتان تجدید نظر کنید و انتظارات منطقی‌تری از عمل جراحی زیبایی بینی داشته باشید.

  1. ملاک تصمیم‌گیری خود را بر اساس قیمت قرار ندهید

در هنگام عمل بینی، نباید صرفا بر اساس قیمت تصمیم نهایی خود را اتخاذ کنید. اگرچه نیازی نیست که  حتما گرانترین‌ قیمت‌ها را هم انتخاب کنید اما اغلب توصیه می‌شود که به دنبال خدمات ارزان قیمت نباشید و تصمیم آگاهانه اتخاذ کنید. ممکن است انجام عملی با قیمت پایین برای شما بسیار گران‌تر تمام شود اگر مجبور به تجدید نظر و انجام دوباره عمل شوید.  رینوپلاستی (عمل زیبایی بینی) یک اثر هنری، و نه یک کالا است. شما از جراح خود می‌خواهید تا از همه هنر، مهارت و تجربه‌اش برای خلق بهترین نتیجه ممکن استفاده کند بنابراین به دنبال قیمت ارزان‌تر بودن (روندی که معمولا برای خرید اتومبیل انجام می‌شود) به هیچ عنوان یک ایده عالی نمی‌باشد. سعی کنید برای جراحی بینی هزینه کنید تا بتوانید عمل بینی موفقی داشته باشید.

  1. توصیه پزشک خود را با دقت گوش داده و پیگیری‌های لازم را انجام دهید

عمل جراحی زیبایی بینی به نوعی یک سرمایه‌گذاری برای خودتان محسوب می‌شود، اما یک تصمیم بسیار شخصی است که نباید آن‌را دست کم بگیرید. برای رسیدن به نتیجه مطلوب بسیار ضروری است که همه دستورالعمل های قبل و بعد از عمل را با دقت و به‌درستی انجام دهید.

  1. برای انجام عمل انگیزه و شور و شوق داشته باشید

با انگیزه بالا و شور و شوق مراحل عمل را پشت سر بگذارید و از ماموریت اصلاح آناتومی و ارتقا زیبایی بینی خود نهایت لذت را ببرید. امیدوارم مقاله  عمل بینی موفق  برای شما مفید باشد و بتوانید عمل جراحی بینی خود را با موفقیت پشت سر قرار دهید.

منبع : سایت دکتر میلانی

جراحی های زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.