روش های مختلف عمل زیبایی لب در زیباسازی لب ها


جراحی لب

تنوع در اندازه، فرم و حجم لب ها بسیار بیشتر از تنوع در دیگر قسمت های دیگر صورت است. با این وجود که چشم ها در زیبایی صورت نقش پر اهمیتی دارد اما لب ها در جذابیت صورت، نقش موثرتری دارد. خوشبختانه امروزه برای جذابیت، عمل زیبایی لب و برجسته کردن لب ها انتخاب های زیادی مانند تزریق ژل، تزریق چربی و انواع روش های عمل زیبایی لب وجود دارد که شخص متقاضی میتواند از آنها استفاده کند. بسیاری از افراد با اقدام بسیار کم و مطمئن نتیجه دلخواه خود را بدست می آورند و نیاز به اقدامات دیگر ندارند.

انواع روش های جراحی لب

جراحی لب از داخل دهان :

در روش جراحی لب از داخل، برش جراحی از داخل دهان یعنی پشت لب ایجاد می شود. به این صورت که برش ها به شکل خطوط شکسته قرار می گیرند. با انجام این کار، در پشت لب، بافت های پایین تر را به بالا انتقال می دهیم و در نهایت به افزایش حجم لب می افزاییم.

جراحی لب از بیرون دهان:

در این مدل ابتدا فرم و سایز لب مد نظرشما که خواستار آن هستید، بر روی لب ها کشیده می شودو سپس با محاسباتی که انجام می شود، تناسب خواسته ی شما با صورت سنجیده شده ودر صورتی که متناسب با دیگر اجزاء صورت قرار گیرد، جراحی لب انجام می پذیرد.

در راستای اهدای زیبایی به لب ها راهکارهای متنوعی وجود دارد، که از جمله آن ها می توان به جراحی زیبایی لب که شامل تزریق بوتاکس و لیفت لب، تزریق ژل میشود اشاره نمود. تنوع در فرم، سایز و حجم لب ها بسیار بیشتر از تنوع در سایر قسمت های دیگر صورت است.

عوارض جراحی لب

بسیار مهم است که قبل از عمل جراحی هرگونه نگرانی را با پزشک خود در میان بگذارید و پزشک خود را از هر بیماری و مشکل پزشکی دیگری که دارید آگاه کنید زیرا ممکن است عوارض بیشتری را ایجاد کند. در بین تمام عمل‌های جراحی، خطرات و عوارض مشترکی وجود دارد. شما می‌توانید واکنش‌های آلرژیک به ایمپلنت‌ها را که در بالا توضیح داده شد یا واکنش آلرژیک به بیهوشی داشته باشید. ممکن است خونریزی یا سفتی ایمپلنت را تجربه کنید که شاید نیاز به حذف داشته باشد. شما همچنین در معرض خطر عفونت و حتی آسیب به اعصاب هستید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.