ویژگی‌های بهترین جراح فیس لیفت (لیفت صورت) در تهران

ویژگی‌های بهترین جراح فیس لیفت (لیفت صورت) در تهران

فیس لیفت یا لیفت صورت

اگر دارای سن بالا هستید و با افتادگی پوست تان احساس پیری به شما دست داده، جای نگرانی نیست! لازم نیست با سن و سال های خوب جوانی خود خداحافظی کنید، بلکه می توانید با جراحی لیفت صورت به دست بهترین جراح لیفت صورت، اثرات زمان و گرانش را خنثی کرده و ظاهر طبیعی پر جنب و جوش سال های قبل را بدست آورید. در واقع جراحی لیفت صورت باعث می شود بافت های صورت کشیده شوند و با از بین بردن پوست اضافی، صاف کردن چین و چروک ها و همچنین سفت کردن بافت های عمیق، ظاهر صورت نه تنها جوان تر بلکه بهتر به نظر برسد.

آنچه می توان از این جراحی انتظار داشت حذف پوست اضافی و برطرف کردن چین و چروک های صورت است. اما باید توجه داشته باشید که سن مراجعه برای جراحی لیفت صورت بسیار حائز اهمیت است، چراکه با فزایش سن این جراحی ابعاد گسترده تری خواهد داشت و ممکن است فرد را به انجام لیفت گردن نیز سوق دهد. در مواقعی که افراد در سن 40 سالگی برای این جراحی اقدام می کنند، می توانند به جای لیفت کامل صورت از مینی لیفت صورت بهره مند شوند. اگر شما نیز تصمیم دارید در آینده نزدیک از عمل زیبایی لیفت صورت استفاده کنید، باید مواردی را هنگام تصمیم گیری در نظر داشته باشید.

انتخاب بهترین جراح فیس لیفت

انجام عمل زیبایی در صورت، بسیار حساس است. به همین دلیل، لازم است برای انجام جراحی و اعمال تغییرات در صورت، بهترین جراح را انتخاب نماییم. هر پزشک در هر عمل واجد شرایط و مجرب نیست و انتخاب جراح پلاستیک مناسب کار ساده ای نیست. قبل از انتخاب باید جراح را به دقت ارزیابی کنید. انتخاب بهترین جراح لیفت صورت، بسیار اهمیت دارد؛ چراکه درصورتی‌که پزشک شما، خصوصیات و ویژگی‌های تخصصی و فردی بهترین جراح لیفت صورت در تهران را نداشته‌باشد، نتیجه مطلوبی را از جراحی زیبایی نخواهید گرفت. شما بهترین شاخص، برای بررسی ویژگی‌های تخصصی و فردی یک پزشک هستید. بهترین راه برای اطلاع از ماهیت رفتاری پزشک و تخصص واقعی او، مراجعه حضوری به مطب و مشاهده نمونه‌کارهای واقعی پزشک است.

به طور کلی تمامی ویژگی‌های تخصصی و فردی بهترین جراح لیفت صورت به شرح زیر است:

  • اخلاق، تعامل با مراجعان و محل طبابت
  • تجربه، مهارت و توانایی جراحی
  • تخصص، دانش و سواد پزشکی

تفاوت بین یک جراح پلاستیک خوب و بزرگ می‌تواند به تعامل وی با بیمارانش مشهود باشد.جراح شما باید با احساس تحسین، دلسوزی و کاملاً همدلی نسبت به احساس و سلامتی شما نگران باشد. او همچنین باید اعتماد به نفس خود را به پروژه ارائه دهد و مهارت های ارتباطی خوبی با مهربان بودن، در دسترس بودن و قابل اعتماد بودن داشته باشد.

ویژگی‌های بهترین جراح فیس لیفت (لیفت صورت) در تهران

چگونه بهترین جراح فیس لیفت یا همان لیفت صورت در تهران را پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن بهترین جراح لیفت، نیاز به گذراندن چند مرحله دارید که عبارتند از:

  • تعیین انتظارات واقعی خود

قطعاً شما هم مانند هر انسان دیگری، که قصد انجام عمل جراحی دارد، از انجام آن هدفی دارید. سعی کنید هدف‌هایتان را واقعی‌تر، تصور کنید. سعی کنید تمام جزییات مدنظرتان را یادداشت کنید.

  • تهیه لیستی از بهترین جراحان لیفت صورت در تهران

با نوشتن لیستی از نام پزشکان، می‌توانید تحقیق و جست‌و‌جو درمورد آن‌ها را شروع کنید. اطلاعاتی که از هر پزشک به‌دست می‌اورید را یادداشت کنید. هدف این مرحله، محدود کردن لیست پزشکان انتخابی شما بوده‌است.

  • دنبال کردن صفحات اجتماعی بهترین جراحان لیفت صورت در تهران

صفحات اجتماعی بهترین جراح لیفت صورت، معمولا دنبال کنندگان زیادی خواهد داشت. سعی کنید کامنت‌های این صفحات را بررسی کنید. اگر زمان زیادی دارید، بهتر است مدتی را به رصد کردن صفحات اجتماعی این پزشکان اختصاص دهید. معمولاً لایو اتاق عمل، لایو از نتایج عمل و همچنین توضیحات و نکات مهم در جلسات مشاوره، یکی از بهترین شاخص‌های انتخاب بهترین جراح لیفت صورت خواهد بود.

ویژگی‌های بهترین جراح فیس لیفت (لیفت صورت) در تهران

بررسی نمونه کارهای جراح لیفت صورت

برای آن‌که مطمئن شوید، پزشکتان توانایی و تجربه کافی برای انجام جراحی زیبایی دارد، حتما نمونه کارهای انجام شده توسط او را مشاهده کنید. دقت کنید که عکس نمونه کارهای جراحی لیفت صورت، از تمام جهات صورت گرفته‌ شده‌باشد. نداشتن فیلتر روی عکس‌ها نیز، از جمله موضوعات مهمی است که زمان مشاهده نمونه کارها لازم است دقت کنید. همچنین به جزییات عکس‌ها، دقت کنید و مطمئن شوید عکس‌ها واقعی هستند و از نمونه‌کارهای همین پزشک است.

  • مشاوره قبل از انجام جراحی توسط بهترین جراح درتهران

برای ویزیت و مشاوره حضوری به مطب پزشکان منتخب مراجعه کنید. مشاوره قبل از عمل، طلایی‌ترین زمان انتخاب محسوب می‌شود. در مشاوره قبل از عمل، حتما لیست انتظاراتتان را از جراحی زیبایی بیان کنید. با مطرح کردن این نیازها، پزشک، اطلاعات واقعی‌تری در خصوص نوع جراحی و مواردی که می‌تواند برای شما انجام دهد، شرح می‌دهد. سعی کنید توضیحات پزشک را براساس محدودیت‌ها و موانع رسیدن به زیبایی مدنظرتان، یادداشت کنید و بعد از جلسه مشاوره، در مورد آن تحقیق کنید.

  • کسب اطلاعات در مطب

یکی از موفقیت‌آمیزترین اطلاعاتی که، شما را به هدف نزدیک می‌کند، کسب اطلاعات در مطب پزشکانی است که زمان مشاوره حضوری را با آن‌ها هماهنگ کرده‌اید. معمولاً، واقعی‌ترین اطلاعات را می‌توانید، از مراجعه کنندگان به مطب پزشک کسب کنید.

  • تبحر پزشک در لیفت صورت را بررسی کنید!

ممکن است پزشک موردنظر شما، توسط فرد قابل اطمینانی معرفی شده ‌باشد. شاید از دید معرف شما، پزشک از هر لحاظ مورد قبول باشد. اما تبحر زیادی در جراحی لیفت صورت نداشته‌باشد. شاید جراح فوق‌العاده‌ای در انجام جراحی بینی‌های غضروفی و پهن باشد، اما در لیفت صورت ضعیف است. پس سعی کنید، با درنظر گرفتن این موضوع، پزشک قابل اعتمادی را برای انجام جراحی لیفت صورت انتخاب کنید تا تمام نیازهای شمارا مبنی بر زیبایی و جوانی برآورده کند.

ویژگی‌های بهترین جراح فیس لیفت (لیفت صورت) در تهرانبعد از عمل لیفتینگ صورت

شما باید در هفته های اول بعد از عمل جراحی، به خوبی مراقب پوست خود باشید. به یاد داشته باشید که بعد از عمل جراحی، شما متوجه تفاوت ها می شوید؛ اما نتایج این کار را بعد از ماه اول مشاهده خواهید کرد.

  • هفته اول: بعد از عمل جراحی لیفتینگ پوست، ممکن است بیماران احساس ناراحتی و درد داشته باشند. در هفته اول بعد از عمل جراحی، پزشک به شما توصیه می کند که در رختخواب استراحت کرده و از داروهای مسکن استفاده کنید.
  • هفته دوم: در هفته دوم، باندهای صورت برداشته می شود و بیمار احساس راحتی می کند. در این زمان، شما باید از پمادهای موضعی استفاده کنید. در این مدت، میزان تورم و کبودی صورت هم بسیار کمتر می شود. داشتن رژیم غذایی سالم در این دوران بسیار مهم است.
  • هفته سوم: 3 هفته بعد از عمل جراحی، بعد از معاینه توسط جراح بخیه های پوست برداشته می شود. در این زمان، مشاهده می کنید که پوست شما بسیار بهتر شده و می توانید فعالیت های عادی مانند کار، ورزش و… را انجام دهید.
  • هفته چهارم به بعد: روند بهبودی شما کامل شده و بدنتان، عمل جراحی را با موفقیت پذیرفته است. بعد از عمل، صورت شما جوان تر می شود و می توانید زیباتر شدن چهره خود را مشاهده کنید. تورم و کبودی پوست هم به صورت کامل از بین می رود.

Uncategorized @fa

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.