انواع پوست در جراحی بینی

انواع پوست در جراحی بینی

انواع پوست در جراحی بینی یکی از فاکتور های اصلی و اساسی جراحی بینی می باشد که با آگاهی از نوع پوست بهترین روش درمان را می توان برای بیمار ایجاد کرد. یکی از سوالاتی که اغلب بیمارانی که به ما مراجعه می کنند می پرسند این است که بینی من دارای چه نوع پوستی می باشد و آیا با جراحی بینی برای این نوع از پوست نتیجه رضایت بخشی خواهد داشت؟در این مقاله با انواع پوست در جراحی بینی آشنا می شویم. انواع پوست در جراحی بینی بر اساس میزان ضخامت پوست دسته بندی می شود. و به سه دسته پوست نازک ، ضخیم و معمولی تقسیم می شوند.

ویژگی های پوست نازک در جراحی بینی

یکی از انواع پوست در جراحی بینی پوست نازک می باشد. افرادی که دارای پوست نازکی می باشند معمولارضایت بیشتری از عمل بینی خود دارند. در این نوع از افراد بافت استخوانی و غضروفی بینی  بیشتر و بافت پوست نازک تر می باشد. از آنجایی که تغییرات فرم دهی و کوچک کردن بینی روی غضروف بینی انجام می شود نتایج این نوع جراحی رضایت بخش می باشد. در بعضی از مواقع نازکی پوست بیمار به حدی است که جراح نمی تواند شکل مناسبی را در غضروف بینی بیمار ایجاد کند در این صورت به روش های مصنوعی سعی می کند ضخامت پوست بیمارافزایش دهد تا اثر بخشی نتایج افزایش یابد.

تورم و بهبود زخم ها در این نوع جراحی بسیار سریع می باشد و به راحتی انجام می شود. ولی نکته منفی در این نوع پوست در جراحی بینی وجود دارد. جراحی بینی افرادی که دارای پوست نازکی می باشند باید با دقت و مهارت انجام شود چرا که هر گونه نامنظمی در داخل ساختار اسکلتی بینی موجب می شود به دلیل پوست نازک بینی مشخص می شود در نتیجه جراح با دقت و مهارت بیشتری باید این نوع جراحی را انجام دهد.

ویژگی های پوست ضخیم در جراحی بینی

پوست ضخیم یکی از انواع پوست در جراحی بینی می باشد این نوع پوست که به بینی گوشتی معروف است دارای ساختار اسکلتی کم و پوست ضخیم و کلفت میباشد. ویژگی های پوست ضخیم در جراحی بینی سبب می شود نتایج رضایت بخش حاصل از این نوع جراحی  کمتر و نوع جراحی نیز  سخت تر باشد. در این جراحی نیز تخصص و مهارت پزشک از اهمیت ویژه ای برخوردار می باشد.

ویژگی های پوست معمولی در جراحی بینی

یکی از بهترین انواع پوست در جراحی بینی، پوست معمولی می باشد. افرادی که دارای پوست معمولی می باشند، بهترین کاندید جراحی زیبایی بینی می باشند. نتایج جراحی در این نوع افراد معمولا مورد رضایت واقع می شود و نحوه جراحی نیز آسان تر است. در این جراحی بینی هرچه غضروف ها محکم تر و پوست صاف و سالم باشد نتیجه پس از عمل رضایت بیشتری را برای بیمار به وجود می آورد.

دکتر میلانی با بررسی نوع پوست  بینی فرد قبل از شروع جراحی و با توجه به علایق و سلایق بیمار بهترین نوع درمان را برای بیمار انتخاب می کند. با بررسی انواع پوست در جراحی بینی و انتخاب روش های درمان بهبود بیمار پس از عمل سریع تر و روش های درمان بیمار به درستی انجام می شود.

منبع : سایت دکتر میلانی

جراحی های زیبایی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.