عمل جراحی زیبایی لب توسط بهترین جراح لب


جراحی زیبایی لب!

لب ها یکی از مهم ترین اجزاء صورت محسوب می شوند که در زیبایی افراد نقش موثری ایفا می کند. لب به عنوان دومین بخشی از صورت که در ارتباطات انسان ها در معرض توجه قرار می گیرد، در جذابیت صورت بسیار حائز اهمیت است. ممکن است لب ها بر اثر تصادف و یا عارضه و سانحه دچار تغییرات ظاهری شوند، و یا دچار سوختگی و پارگی شود و تغییراتی در بافت آن ها بوجود آورند. امروزه شاهد راه های متفاوتی جهت زیباتر نمودن لب ها هستیم. شما عزیزان میتوانید برای زیبایی، جذابیت و برجسته کردن لب ها، انتخاب های بسیاری از قبیل تزریق ژل، تزریق چربی و انواع روش های جراحی لب داشته باشید و از آنها استفاده نمایید.

با اجام عمل جراحی لب، محدودیت هایی که برای تزریق ژل لب وجود دارد، برطرف خواهد شد. با جراحی لب میتوان برای بزرگ نمودن لب، حجم دادن به لب، تغییر شکل لب و جوانسازی لب را به صورت از پیش تعیین شده و بر اساس سلیقه هر فرد انجام داد. منظور از رفع محدودیت ها این است که: برخی از قابلیت ها و نتایج جراحی لب را نمی توان با تزریق ژل بدست آورد، به عنوان مثال لیفت گوشه لب ها، با تزریق ژل امکان پذیر نمی باشد در حالی که با جراحی لب به راحتی و به بهترین نحو ممکن قابل انجام است و نتایج خوبی را به دنبال خواهد داشت. یا به عنوان مثال دیگر افرادی که دارای لب های بسیار باریکی هستند نمی توانند با تزریق حجم زیادی از ژل، لب های قلوه ای بدست آورند در صورتی که این کار با جراحی لب به راحتی قابل اجراست.

تفاوت جراحی لب با سایر جراحی های دیگر:

در حالی که به مقایسه هزینه جراحی لب، زمان بهبودی و دیگر شرایط جراحی های مختلف زیبایی با یکدیگر می پردازیم، متوجه می شویم که جراحی زیبایی لب از هزینه کمتر، بدون نیاز به بیهوشی، مدت بهبودی کوتاه و… برخوردار است. که این مسائل موجب شده تا آن را در بین دیگر جراحی های زیبایی منحصر به فرد کند. همچنین این عمل جراحی بسیار ایمن بوده و نسبت به دیگر عمل های زیبایی خطر کمتری دارد و بسیار ایمنی است. به عبارتی در مقایسه جراحی لب با دیگر جراحی های زیبایی صورت، عوارض ناشی از جراحی لب بسیار کمتر از جراحی بینی و جراحی پلک است. به عنوان مثال در جراحی بینی امکان گرفتگی دائمی بینی وجود دارد و همچنین در جراحی پلک، بسته نشدن چشم ها در زمان خواب می تواند از عوارض مهم بحساب آید، اما در جراحی لب، عوارضی ناشی از بسته نشدن دهان، اختلال در بلع و صحبت کردن به هیچ عنوان ایجاد نخواهد شد.

انواع جراحی لب

  • جراحی لب از بیرون (با برش مستقیم)
  • جراحی لب از بیرون (با برش در زیر بینی)
  • جراحی لب از داخل
  •  لیفت گوشه لب
  • پروتز لب
  •  روش های جراحی لب –  تلفیقی
  • گرافت چربی (Fat graft) در لب
  • تزریق ژل لب

ویژگی های جراحی لب:

  • این عمل جراحی به صورت سرپایی و با بی حسی موضعی صورت می گیرد.
  • اثر کاملا ماندگاری دارد.
  • محل برش جای جراحی قابل محو کردن است.

نکته قابل توجه این است که جای بخیه با گذشت زمان از بین می رود. همچنین بستگی به نوع پوست، سیستم بدنی فرد و همچنین مراقبت های بعد از جراحی توسط خود شخص دارد. این جراحی باید توسط متخصصین زیبایی جراحی شود و به آسانی تزرق ژل یا فیلر نیست. در این جراحی  وضعیت سلامت افراد متقاضی جراحی لب باید مساعد و تحت کنترل باشد و در صورت دچار شدن به بیماری سرماخوردگی و یا تبخال جراحی زیبایی لب به تعویق میوفتد.

نکته حائز اهمیت این است که انتظار واقع بینانه از نتایج جراحی داشته باشید. دکتر میلانی همواره آماده ارائه کمک به شما عزیزان در زمینه تشخیص مناسب بودن انجام جراحی لب هستند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.