تاثیر جراحی لب در زیباسازی لب ها با روش های مختلف


جراحی زیبایی لب

نقش زیبایی لب در جذابیت و زیبایی ظاهری افراد بخصوص در بانوان غیر قابل توصیف است. زیبایی لب ها به عنوان یکی از معیارهای غیر قابل انکار زیبایی چهره محسوب می شود که در صورت عدم این زیبایی به هر دلیلی میتوانید از طریق عمل زیبایی لب به سادگی به آن دست یابید. با توجه به اینکه که چشم ها در زیبایی صورت نقش موثری دارند این حال لب ها نیز در جذابیت صورت از سوی جنس مخالف، نقش بیشتری ایفا می کنند.

برای زیبایی، جذابیت و برجسته کردن لب ها، انتخاب های زیادی نظیر تزریق ژل، تزریق چربی و انواع روش های جراحی لب وجود دارد که افراد متقاضی می توانند از آنها استفاده کنند. شما میتوانید با جراحی لب اقداماتی چون بزرگ کردن لب، حجیم کردن لب، تغییر فرم لب و جوانسازی لب را به صورت از پیش تعیین شده و بر اساس سلیقه خود انجام دهید. به طور کلی با جراحی لب (لیفت لب – جراحی زیبایی لب)، محدودیت هایی که برای تزریق ژل لب وجود دارد، برداشته می شود.

جراحی لب از داخل

جراحی لب از داخل دهان :

در روش جراحی لب از داخل، برش جراحی از داخل دهان یعنی پشت لب ایجاد می شود. به این صورت که برش ها به شکل خطوط شکسته قرار می گیرند. با انجام این کار، در پشت لب، بافت های پایین تر را به بالا انتقال می دهیم و در نهایت به افزایش حجم لب می افزاییم.

جراحی لب از بیرون دهان:

در این مدل ابتدا فرم و سایز لب مد نظرشما که خواستار آن هستید، بر روی لب ها کشیده می شود و سپس با محاسباتی که انجام می شود، تناسب خواسته ی شما با صورت سنجیده شده و در صورتی که متناسب با دیگر اجزاء صورت قرار گیرد، جراحی لب انجام می پذیرد.

در راستای اهدای زیبایی به لب ها راهکار های متنوعی وجود دارد، که از جمله آن ها می توان به عمل زیبایی لب که شامل تزریق بوتاکس و لیفت لب، تزریق ژل می شود اشاره نمود. تنوع در فرم، سایز و حجم لب ها بسیار بیشتر از تنوع در سایر قسمت های دیگر صورت است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.