عمل ترمیم بینی (رینوپلاستی ثانویه)چیست؟


ترمیم بینی

جراحی ترمیم بینی یا جراحی ثانویه بینی اقدامیست که با انجام آن می توان مشکلات فرمی، ظاهری و عملکرد تنفسی را برطرف نمود. افرادی که سابقه جراحی بینی ناموفقی را تجربه کرده اند می توانند با انجام جراحی ترمیم بینی از نواقص به وجود آمده خلاصی یابند و نتیجه دلخواه خود را بدست آورند.

رایج ترین مشکلاتی که در اثر جراحی بینی اولیه بوجود می آید معمولآ برای کسانی رخ داده است که در سال های قبل که اقدام به این جراحی کرده اند، و به دلیل تجربه کم برخی از جراحان در آن زمان و نوپایی دانش پزشکی در زمینه جراحی بینی ، مسائل مختلفی پیش می آمد.

در عمل ترمیم بینی سربالا و بینی گوشتی بدون جراحی و یا تکرار عمل بینی اغلب بسیار پیچیده‌تر و مشکل‌تر از جراحی اولیه انجام میگیرد.یکی از اهداف مهم جراحی ترمیم بینی بهبود زیبایی بینی و بهبود عملکرد تنفسی بینی در بیمار است.

اگر که جراح شما سعی کرده است تا بهترین نتایج بعد از عمل جراحی زیبایی بینی حاصل شود ولی نتیجه مثبتی بدست نیامده و یا گاهی به دلیل بهبودی غیرقابل انتظار و یا تغییرات مجدد در صورت و یا در تعداد کمی از بیماران به خاطر افزایش سن ممکن است که نیاز به عمل جراحی مجدد زیبایی بینی باشد.

بطور کلی اولین جراحی زیبایی بینی، بهترین زمان جهت رسیدگی به تمام مسائل بینی بوده است، چه از لحاظ زیبایی و چه از لحاظ عملکردی. با این وجود استفاده مناسب از تکنیک‌های پیشرفته جراحی عمل ترمیم بینی و همچنین تخصص و مهارت جراح، جراحی ترمیم بینی عمل شده نیز می‌تواند موفقیت‌ آمیز باشد.

همانطور که برای عمل بینی نیاز به تحقیقات و اطمینان کامل به جراح زیبایی داشتید در انجام عمل ترمیم بینی بعد از چند ماه نیز باید از پیدا کردن بهترین جراح اطمینان حاصل نمایید. لذا اگر ترمیم بینی عمل شده بدون جراحی به خوبی انجام شود، می‌تواند تاثیر بسیار خوبی بر روی ظاهر بینی شما داشته باشد.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.