توصیه های قبل و بعد از عمل
جراحی زیبایی پلک
ژوئن 24, 2017

جراحی بینی ثانویه

بنا به دلایل مختلف رینوپلاستی ثانویه یا ترمیمی خیلی سخت تر از رینوپلاستی اولیه می باشد.

علت ان موقعیت و وضعیت تغییر یافته عناصر ساختمان بینی بدنبال عمل اول است. علاوه بر ان معمولا در زمان رینوپلاستی اولیه غضروف تیغه بینی برای رفع انحراف ان دستکاری شده و برداشته می شود. بنابراین در رینوپلاستی ثانویه گاها غضروف موردنیاز برای بازسازی به میزان کافی موجود نمی باشد و با توجه به میزان غضروف باقی مانده ممکن است از گوشها و یا دنده برای بازسازی بینی غضروف قرض گرفته شود.با وجودی که برش روی گوش به خوبی استتار می شود و تغییری در شکل، اندازه، فرم و عملکرد گوش بوجود نمیاید ولی مدت و پیچیدگی عمل را افزایش میدهد.

بافت بینی که قبلا جراحی روی آن صورت گرفته اکنون یک بافت زخمی است که پیچیدگی رینوپلاستی ثانویه را دو چندان می کند. بنابراین دلایل نیاز به دقت و تمرکز در رینوپلاستی ثانویه بیشتر از رینوپلاستی اولیه است.

آیا عمل ترمیم بینی درد دارد

بسیاری از افراد که قصد انجام جراحی بینی ثانویه را دارند این سوال برایشان مطرح می شود که آیا رینو پلاستی ثانویه درد دارد؟ پاسخ دکتر شاهین میلانی به این سوال این است که: عمل ترمیم بینی نسبت به جراحی اولیه بینی سخت تر است به همین دلیل بیمار پس از عمل دوران نقاحت طولانی تری خواهد داشت و به مدت دو هفته هم کمی احساس درد خواهد داشت. همچنین بیمار کبودی و ورم پس از عمل بینی را نیز تجربه خواهد کرد که با رعایت مراقبت های پس از عمل بینی به تدریج بهبود می یابد.

بهترین جراح بینی

هر عمل جراحی موفقیت آمیزی نتیجه ترکیب دانش و تجربه است. جراح بینی باید در این زمینه دانش بالایی داشته باشد و توسط گواهینامه های دانشگاهی ارزیابی شود. از طرف دیگر ، بهترین جراح بینی علاوه بر مدرک تحصیلی سطح بالا باید مهارت ها و تجربیات قابل توجهی نیز داشته باشد. میزان مهارت جراح بینی خوب با مقایسه نتایج کارش بر اساس ظاهر بینی قبل و بعد از عمل مشخص می شود. در حقیقت، نیاز است بین مطالعات و تجربه تعادل برقرار باشد. شما می توانید براساس سوابق تحصیلی و ، درجه علمی جراح را بدست آورید و تجربه و مهارت وی را بر اساس نمونه کارهای او بسنجید. با در اختیار داشتن رسانه های اجتماعی در اطراف خود، بررسی این دو عامل کار سختی نیست.

بهترین جراح ترمیم بینی در تهران

اگر قصد انجام رینوپلاستی ثانویه را دارید حتماً به یک جراح مجرب مراجعه کنید. در کل به علت حساسیت عمل جراحی مجدد بینی اینکار بهتر است فقط در موارد اختلالات شدید ظاهری یا تنفسی انجام گیرد. به یاد داشته باشید که نتیجه عمل جراحی مجدد حتی در دستان یک جراح ماهر به طور دقیق قابل پیش بینی نمی باشد. اصرار و وسواس بیمار در اصلاح عیوب کوچک پس از یک جراحی رینوپلاستی به سادگی می تواند مشکلات او را چند برابر کند. دکتر شاهین میلانی جراح بینی دارای نمونه عمل های موفق جراحی بینی ثانویه هستند. در صورت تمایل به مشاوره می توانید با شماره های مندرج در سایت تماس حاصل فرمایید.

بهترین جراح پلاستیک دکتر شاهین میلانی