جراحی بینی استخوانی با بهترین جراح بینی استخوانی


عمل زیبایی بینی استخوانی

بصورت کلی افراد در جامعه دارای دو نوع بینی هستند که عبارت از بینی استخوانی و بینی گوشتی. بینی استخوانی که در اصطلاح بینی عقابی یا قوز دار نیز شناخته شده است دارای پوستی نازک است که همین ویژگی به ظرافت تراش استخوان بینی در حین عمل جراحی بینی کمک می کند تا بازتاب جراحی بینی های استخوانی بسیار زیبا جلوه نماید.

روش های انجام عمل جراحی بینی استخوانی

روش جراحی در بینی های استخوانی متفاوت است. در این عمل بر اساس اندازه قوز بینی روش جراحی تعیین می شود. همچنین در خانم ها و آقایان نیز ویژگی بینی متفاوت است و برای جراحی باید به این نکته نیز توجه شود. در نهایت جراح شما با توجه به نوع بینی تصمیم می گیرد که کدام روش برای انجام جراحی بینی شما مناسب است.

روش بسته:

در عمل بینی بسته تیغه بینی برشی نمیخورد و برش ها در داخل بینی انجام می شود. سپس مانند روش باز پوست از غضروف و استخوان جدا می شود و تغییرات مدنظر اعمال می شود. از مزایای این روش می توان به عدم ایجاد زخم بر روی تیغه بینی، زمان کمتر جراحی، تورم کمتر و بهبودی سریع تر اشاره کرد.

روش باز:

عمل رینوپلاستی باز برای ایجاد تغییرات اساسی در ظاهر بینی قابل اجرا است. در طول این جراحی، جراح با برش تیغه و پره های بینی می تواند با جزییات بر روی آناتومی بینی کار کند. از فواید این روش می توان به تسلط کامل جراح به غضروف و ساختار بینی اشاره نمود که کنترل و دقت وی را بیشتر می کند.

عوارض عمل جراحی در بینی استخوانی:

انجام جراحی بینی استخوانی به دلیل پوست نازک بینی به مراتب از بینی گوشتی آسان تر است. در این نوع بینی ها به ندرت پیش میاید که دچار عوارض در عمل جراحی شوند. در اینجا چند نمونه از عوارض احنمالی را برای شما بازگو خواهیم کرد.

عوارض عمل بینی استخوانی عبارت اند از: تنگ شدن سوراخ بینی که ممکن است موجب ایجاد مشکل تنفسی برای فرد را ایجاد کند و بیمار مجبور به تنفس دهانی شود و همچنین کاهش حس بویایی، خشکی گلو هنگام خواب و تنفس صدادار نیز ممکن است از جمله این عوارض باشد. از عوارض دیگر میتوان به ظاهری نامطلوب بعد از عمل جراحی اشاره نمود. به طور کلی در عمل زیبایی بینی استخوانی، عوارضی نظیر بی حسی، خونریزی بینی، ورم، زخم داخلی بینی و آسیب به عصب بینی می تواند رخ دهد.

هزینه عمل:

هزینه این نوع عمل بینی با توجه به نوع بینی و مهارت و تجربه جراح متفاوت است و نمی توان هزینه مشخصی  را برای آن در نظر گرفت. برای تخمین هزینه بایستی هزینه های قبل و بعد از عمل را در نظر بگیرید که با توجه به شرایط اقتصادی هزینه عمل جراحی بینی بسته به نوع بینی و شرایط افراد، میزان تجربه، مهارت و سابقه کاری جراح بینی و هزینه های مربوط به انجام عمل بیهوشی، اتاق عمل، عکس برداری های لازم و انجام آزمایشات قبل از جراحی بینی متغیر است.

نکته اخر و مهم این است که انتخاب جراح بيني با تجربه و متبحر از جمله انتخاب های حساس و جبران ناپذیر می باشد که باید در انتخاب آن نهایت دقت را داشته باشید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.