نکات مهم در مورد عمل جراحی زیبایی گوش یا اتوپلاستی


عمل جراحی زیبایی گوش

گوش‌ها یکی از تاثیرگذارترین اجزای صورت در زیبایی چهره افراد می باشد و مهم‌ترین فاکتور در زیبایی گوش‌ ها هماهنگی آن‌ها با سر و صورت است. اتوپلاستی که جراحی زیبایی گوش نیز نامیده می شود یک نوع جراحی زیبایی است که هدف آن تغییر سایز، شکل و مکان گوش هاست.

اگر شما هم جزو افرادی هستید که گوش هایتان خیلی از سرتان دور است و از این موضوع ناراحت هستید ممکن نیاز به اتوپلاستی داشته باشید. البته اتوپلاستی برای افرادی که گوششان در یک حادثه آسیب دیده است یا نقص مادرزادی داشته اند نیز انجام می شود. جراحی زیبایی گوش یا همان جراحی اتوپلاستی، یک روش جراحی است که توسط آن می توانید به نتیجه دلخواه خود در مورد گوش هایتان برسید و شکل ظاهری گوش های خود را اصلاح نمایید. جراحی زیبایی گوش، جهت تغییر در سایز و حالت گوش ها انجام می شود. جراحی پلاستیک گوش تنها توسط جراح پلاستیک با تجربه انجام می شود.

سن مناسب برای عمل زیبایی گوش

اگر گوش دچار عارضه مادرزادی باشد بهتر است در سنین کودکی (بعد از شش سالگی ) که در سن ورود به مدرسه است انجام شود زیرا ممکن است به دلیل برخی مشکلاتی که در جامعه وجود دارد توسط بچه های دیگر مورد تمسخر واقع شود . در این سن گوش ها به اندازه کافی رشد کرده اند و برای جراحی مناسب است.

عمل اتوپلاستی بر شنوایی بیمار تاثیر می گذارد؟

تاثیر اتوپلاستی بر شنوایی بسیار نادر است. صداها از طریق کانال شنوایی خارجی عبور کرده و به پرده گوش و استخوان‌چه می‌رسد؛ و در نهایت و پیش از انتقال به مغز، صدا به حلزون گوش می‌رسد. تنگ شدگی کانال ایجاد شده در افرادی که شکاف ایجاد شده خیلی به کانال شنوایی بیرون نزدیک باشد، می‌تواند بر شنوایی تاثیر بگذارد.

انتخاب جراح

اگر قصد انجام جراحی گوش را دارید باید در انتخاب جراح متخصص بسیار دقت نمایید تا از نتیجه مطلوبی بهره مند شوید. دکتر میلانی یکی از بهترین جراحان گوش و حلق و بینی هستند که می توانند شما عزیزان را در این امر مهم یاری کنند و شما عزیزان را در راستای رسیدن به هدفتان راهنمایی نمایند. جهت مراجعه به مطب دکتر میلانی جهت مشاوره و انجام عمل میتوانید با شماره هایی موجود در سایت تماس و هماهنگی های لازم را انجام دهید.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.