انواع جراحی زیبایی لب و نکات مهم در مورد آن


عمل جراحی زیبایی لب

لب ها یکی از مهمترین اجزاء صورت محسوب می شوند که زیبایی آنها پس از زیبایی چشم مورد توجه قرار می گیرند. نقش زیبایی لب در جذابیت ظاهری افراد غیر قابل وصف است. یکی از عمل های زیبایی در دنیا که به طور روز افزون در حال افزایش نیز می باشد عملی زیبایی لب می باشد. نام لاتین این عمل زیبایی (Lip Augmentation) می باشد.

جراحی لب به هدف بزرگ کردن لب، به چهره جذابیتی بی نظیر می دهد. با عمل زیبایی لب می توان انتظار نتایج فوق العاده را داشت در واقع از طریق عمل زیبایی لب می توان به سادگی انتظار نتایج فوق العاده و در عین حال قابل دستیابی را داشت.

جراحی لب به منظور افزایش اندازه لب، عملی شناخته شده برای افزایش حجم یا برای بازگرداندن حجم از دست رفته لب، به دلیل پیری است. چین و چروک پوست اطراف لب‌ها اغلب در همان زمان با لیزر، درم ابریژن، و یا روش‌های شیمیایی درمان می‌شود. جراحی زیبایی لب به روش های بهبود ورمیلیون، لیفت لب، پروتز لب، پیوند یا گرافت پوستی قابل انجام می باشد. افرادی که قصد انجام جراحی زیبایی لب دارند بهتر است به بهترین جراح لب مراجعه کنند تا نتیجه ایده آلی را از انجام آن به دست آورند.

فعالیت و ورزش بعد از عمل زیبایی لب

لازم است که همراهی داشته باشید که بتواند پس از عمل جراحی لب، شما را تا منزل برساند. در مورد میزان زمانی که برای ریکاوری و تا بهبودی کامل مورد نیاز است با پزشک خود صحبت کنید. ممکن است لازم باشد که زمان کمتری را صرف کار کنید. شما حداقل باید سه روز کاری را مرخصی بگیرید. اگر از لحاظ جسمی فعال هستید، باید بدانید که نباید تا چند روز پس از تزریق و شاید چند هفته بعد از جراحی ایمپلنت ورزش کنید.

جراحی زیبایی لب بصورت:

  • پروتز لب
  • بهبود ورمیلیون
  • لیفت لب
  • پیوند یا گرافت پوستی قابل انجام است.

پیشنهاد ما به افرادی که خواستار انجام این جراحی هستند این است که به بهترین جراح لب مراجعه کنند تا نتیجه ایده آلی را از انجام آن به دست آورند.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.