عوامل موثر در هزینه عمل ترمیم بینی (عمل ثانویه بینی)


عمل ترمیم بینی

در مواقعی که پس از عمل جراحی اولیه، هنوز ناهماهنگی‌ هایی مشاهده می شود، یا اختلالاتیبه‌تازگی بوجود آمده است و یا حتی موقعیت بیمار حادتر شده باشد، عمل جراحی زیبایی بینی ثانویه یا همان ترمیم بینی عمل شده برای بیماران واجد این شرایط  مورد استفاده قرار می گیرد.علت های فراوانی برای جراحی ترمیم بینی می توان بیان کرد. پر واضح است که هر چقدر این عیوب بیشتر باشد احتمال رسیدن به نتیجه مطلوب کاهش پیدا می کند.

این امکان وجود دارد که در اثر عارضه‌ های پیش‌بینی نشده و یا مانورهای نادرست جراح، نامتقارن هایی دربینی بیمار ایجاد شود. همچنین ممکن است ویژگی‌های بینی با دیگر ساختارهای صورت، دارای هماهنگی و تناسب نباشند در این صورت هم بیمار می تواند با انجام این عمل به نتبجه دلخواه خود دست یابد.

زمان مناسب برای جراحی ترمیم بینی:

هنوز هم میان جراحان بینی مختلف در مورد زمان مناسب ترمیم بینی اختلاف نظر وجود دارد. گاهی اوقات پیشنهاد می شود که حداقل 1سال از انجام عمل بینی اول سپری شده باشد و پس از آن برای عمل ترمیم بینی اقدام نمایید. ایراداتی همچون از بین بردن برآمدگی استخوان کوچکی که در جراحی اول فراموش شده، بعد از گذشت شش ماه از عمل جراحی اول، به راحتی عمل ترمیم بینی صورت می گیرد. البته که در هر صورت جراح بینی شما باید بعد از معاینه این تصمیم را بگیرد.

از جمله مشکلاتی که منجر به جراحی ترمیم بینی می شود میتوان برداشته نشدن کافی قوز بینی، برداشته شدن بیش از حد پشت بینی و قوس بینی، عدم تقارن بینی، کاهش زاویه بین بینی با لب و یا افتادن نوک بینی، بیش ازحد سربالا بودن بینی، برداشتن بیش از حد بافت نرم بینی، عدم اصلاح انحراف تیغه بینی، اندازه نادرست فاصله سوراخ های بینی، قرار گیری نامناسب پره های بینی و مشکلات تنفسی بیمار اشاره نمود.

هزینه بینی ترمیم

جراحی ترمیمی بینی، عملی نیست که توسط تمامی جراحان بینی انجام گیرد. به این خاطر که انجام این جراحی نیاز به مهارت بسیار بالایی دارد. جهت اطلاع از هزینه جراحی ثانویه بینی نیاز است تا بیمار توسط جراح با تجربه معاینه شود. چرا که در برخی مواقع مشکل بینی کاملاً جزئی است و حتی نیازی به بی هوش کردن بیمار نیست. بطور کلی  هزینه ترمیم بینی با توجه به دستمزد بهترین جراح بینی، شدت عارضه، هزینه متخصص بیهوشی و بیمارستان، هزینه آزمایشات و غیره تعیین می شود.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.