هزینه عمل بینی در بینی های گوشتی و استخوانی


هزینه جراحی بینی

امروزه متقاضیان جراحی زیبایی بینی درمیان مردم بسیار است، افراد زیادی در طبقات مختلف برای عمل زیبایی بینی اقدام می کنندو قیمت جراحی بینی برایشان اهمیت دارد. جراحی بینی در ایران همواره با آمار روبه رشدی همراه است که همین موضوع موجب شده تا جراحان زیبایی ایران در این حوضه جزو بهترین های جهان شناخته شوند. برای اثبات این نکته میتوان به جرات اظهار کرد که پزشکان جراحی پلاستیک ایرانی در طی سال علاوه بر هزاران مراجعه کننده داخلی، توانایی های خود را در جراحی زیبایی بینی خارجی ها هم ثابت می کنند. اگر خواستار عمل زیبایی بینی یا رینوپلاستی هستید فاکتور های زیادی در جراحی بینی موثر می باشند که باید در نظر بگیرید.

افرادی که دارای پوست ضخیم در بینی هستند را در اصطلاح بینی گوشتی می نامند. عمل بینی گوشتی از انواع جراحی زیبایی بینی می باشد که به منظور تناسب بینی با دیگر اجزای صورت بر اساس اسکلت بندی غضروف یا استخوان و همچنین جنس پوست، بر روی بینی تغییراتی اعمال می شود.

بینی استخوانی دارای مشخصه هایی از جمله: قوز بینی، عقابی بودن بینی، پوست نازک، بافت و مشهود غضروفی، فرم خم و شکل منحنی یا زاویه می باشد. همین ویژگی ها به ظرافت تراش استخوان بینی در حین عمل جراحی بینی کمک شایانی می کند تا نتیجه جراحی بینی های استخوانی بسیار زیبا جلوه دهد.

 

هزینه بینی استخوانی

از آنجایی که هزینه‌ جراحی بینی، یک سرمایه‌ گذاری اساسی در زندگی فرد بحساب می آید، برای بیماران مهم است که ازعوامل احتمالی تاثیرگذار بر هزینه‌ ی عمل جراحی آگاهی داشته باشند و یک جراح بسیار خوب و باتجربه را برای انجام این عمل انتخاب کنند و به نتایج مورد دلخواه خود پس از عمل جراحی برسند. بطور کلی هزینه عمل بینی استخوانی به عوامل از قبیل: میزان مشکلات موجود در بینی، نوع پوست، فرم بینی و…. بستگی دارد که پس از مشاوره با پزشک از آن آگاهی پیدا خواهید کرد.

هزینه بینی گوشتی

در بینی های گوشتی با توجه به پوست ضخیم بینی  فرآیند جراحی کمی پیچیده تر و حساس تر می شود. مشخص شدن تغییرات بینی در بینی های گوشتی بسیار دشوار است زیرا خطوط تیز و زاویه ها در زیر یک پوشش ضخیم به خوبی مشاهده نمی شود. لذا به دلیل سختی این نوع عمل بینی معمولا هزینه آن از جراحی بینی استخوانی بالاتر است. هزینه جراحی بینی گوشتی با توجه به نوع جراحی، مدت زمان بی هوشی و خدمات داخل بیمارستان و تجربه جراح و همچنین منطقه جغرافیایی متفاوت است.

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.