زمان مناسب برای ترمیم بینی عمل شده چه موقع است؟


ترمیم بینی

عمل ترمیم بینی به عملی اطلاق می شود که در راستای بازسازی و اصلاح ایراد هایی که در اثر عمل قبلی بینی به وجود آمده است انجام می گیرد. در برخی از موارد شاهد بی توجهی جراح بینی به نکات ریز در عمل بینی هستیم که سبب به وجودن آمدن نقص های کوچک می شود، همین موضوع نارضایتی بیمار از عمل زیبایی بینی خود را به همراه خواهد داشت.

در مقالات و تحقیقات علمی جراحی پلاستیک میزان جراحی های ثانویه زیبایی بینی و ترمیم بینی تا 15 درصد اعلام شده است و در برخی مواقع این عمل های جراحی جزو سخت ترین عمل های جراحی پلاستیک صورت قرار می گیرد، به همین خاطر است که باید از مهارت کافی جراح خود جهت انجام عمل جراحی ترمیمی زیبایی بینی نیز اطمینان کامل را حاصل شوید.

از جمله مشکلاتی که منجر به عمل جراحی ثانویه بینی می شود میتوان میزان درست در برداشته نشدن قوز بینی، برداشته شدن بیش از حد پشت بینی و قوس بینی، اندازه نادرست فاصله سوراخ های بینی، کاهش زاویه بین بینی با لب و یا افتادن نوک بینی، عدم تقارن بینی، برداشتن بیش از حد بافت نرم بینی، عدم اصلاح انحراف تیغه بینی، بیش از حد سربالا بودن بینی،قرار گیری نامناسب پره های بینی و مشکلات تنفسی بیمار اشاره نمود.

زمان مناسب برای ترمیم بینی عمل شده:

هنوز هم میان جراحان بینی مختلف در مورد زمان مناسب ترمیم بینی اختلاف نظر وجود دارد. گاهی اوقات پیشنهاد می شود که حداقل 1سال از انجام عمل بینی اول سپری شده باشد و پس از آن برای عمل ترمیم بینی اقدام نمایید. ایراداتی همچون از بین بردن برآمدگی استخوان کوچکی که در جراحی اول فراموش شده، بعد از گذشت شش ماه از عمل جراحی اول، به راحتی عمل ثانویه بینی صورت می گیرد. البته که در هر صورت جراح بینی شما باید بعد از معاینه این تصمیم را بگیرد.

 

دسته‌بندی نشده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.